Меню
Кошик

Економікус (3-вид.) RU

Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
Економікус (3-вид.) RU
755 грн.
  • Наявність У наявності
  • Economicus
  • 30-90 хв.
  • 10+
  • 2-8
  • Російська
Правила до цієї гри:

Економікус правила гри (687.18KB)

Цікава економічна гра для сімейних або дружніх посиденьок. Настільна гра «Economicus» була розроблена в 2016 році Федором Корженковим, творцем «Оркономіки» і «Фіксіноміки».

Настільна гра «Економікус» взяла найкраще від таких ігор, як «Монополія»«Колонізатори» та «Мачі Коро». Вона може похвалитися яскравим і прикольним артом, простими правилами і захоплюючим ігровим процесом. 

 

Економікус гра: економічний гейтвей на кубиках

У ході гри учасники купують компанії, запускають стартапи, отримують прибуток і збирають зірки репутації. Вони беруть кредити, долають кризи і протистоять рейдерським захопленням. Партія триває доки якийсь гравець не набере певну кількість зірок репутації. Цей гравець стає переможцем.

На початку гри з секторів галузей випадковим чином складається кругле ігрове поле. Єдина збиткова галузь - це Автопром (сектор №2). У 7-му секторі створюються стартапи, туди спочатку кладуться жетон активної області та жетон кризового прогнозу. Стартова ціна 7-ї галузі: 17 монет. Стартові ціни інших галузей відповідають їх номерам. 

Гравці по черзі розміщують жетони своїх компаній на вільних комірках у білих секторах (спочатку по одному жетону за годинниковою стрілкою, а потім ще по одному в зворотному порядку ходу). 

 

Ігровий процес

Учасники ходять по черзі. У свій хід гравець кидає пару кубиків. Сума значень, що випали, визначає активну галузь, сюди перекладається відповідний жетон. Якщо на кубиках випадають однакові значення, всі гравці платять відсотки за кредитами, отримують по одній карті опції та розігрують верхню карту з колоди подій.

  1. Отримання прибутку

Усі компанії в активному та в сусідніх секторах приносять своїм власникам прибуток або збитки (кількість монет вказано поруч з назвою галузі). 

  1. Компанії зі стартапів

Стартап можна спробувати перетворити в компанію. Для цього потрібно викинути 5 або 6 на кубику. Кожна компанія гравця в тій же галузі віднімає від результату 1, а кожна компанія в сусідніх галузях дає +1. Також можна скинути карту опції, щоб додати до результату 1. У разі успіху гравець розміщує жетон своєї компанії та бере карту опції.

  1. Аукціон

Гравець виставляє на аукціон нічийну компанію в активному секторі. Стартова ціна записана в комірці галузі. Гравці по черзі підвищують ставки або пасують. Переможець аукціону сплачує свою ставку, записує нову ціну в комірці галузі, викладає жетон своєї компанії й отримує карту опції.

  1. Нові стартапи

Власники компаній у активній області можуть створити стартапи за половину поточної ціни галузі. Після створення стартапів ціна галузі збільшується на 2 за кожен новий стартап.

Якщо ніхто не купив компанію на аукціоні та не створив стартап, ціна активної галузі знижується на 3.

Гравці можуть продавати свої компанії за півціни в будь-який момент ходу. Після кожного такого продажу ціна галузі знижується на 3. 

Гравці можуть оголошувати себе банкрутами та брати кредити. Детальніше - в правилах.

 

Зірки репутації

Гравець отримує зірки репутації за присутність своєї компанії в галузі та за лідерство в ній (по числу компаній). Продаючи компанії або втрачаючи лідерство, він позбавляється зірок репутації.

Для перемоги потрібно набрати певну кількість зірок репутації: 10 - при грі удвох, 9 - утрьох/учотирьох, 8 - уп'ятьох/ушістьох, 7 - всімох/увісьмох.

 


Характеристики
ВікВід 10 років
ТематикаЕкономічні
Кількість гравцівВід 2 до 8
Мова виданняросійська
Гарантія14 днів

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре