Меню
Кошик

Незбагненне (Unfathomable) UA УЦІНКА

Незбагненне (Unfathomable)  UA УЦІНКА
Незбагненне (Unfathomable)  UA УЦІНКА
Незбагненне (Unfathomable)  UA УЦІНКА
Уцінка -20 %
Незбагненне (Unfathomable)  UA УЦІНКА
Незбагненне (Unfathomable)  UA УЦІНКА
Незбагненне (Unfathomable)  UA УЦІНКА
Незбагненне (Unfathomable) UA УЦІНКА
2350 грн.
1880 грн.
  • Наявність У наявності
  • Unfathomable
  • 60-120
  • 14
  • 3-6
  • українська

ТОВАР РОЗПАКОВАНИЙ - ВИКОРИСТОВУВАВСЯ ДЛЯ ВІДЕООГЛЯДУ


Ремейк культового напівкооператива зі зрадниками «Battlestar Galactica», розробленого в 2008 році знаменитим Корі Конечкою. Настільна гра «Unfathomable» вийшла в 2021 році. Вона виконана за мотивами творів Говарда Філіпса Лавкрафта. Тепер це не наукова фантастика, а горор і містика. Дії відбуваються не в космосі, а на Землі, і ворогами людей виступають не сайлони, а глибоководні.

«Unfathomable» - незалежна гра серії «Жах Аркгему». Вона базується на механіці «Battlestar Galactica». Автор гри - Тоні Фанчі, відомий нам за настілкою «Star Wars: Outer Rim», а також доповненнями до «Mansions of Madness: Second Edition», «Runebound» і «Star Wars: Imperial Assault». Unfathomable гра може похвалитися захопливим геймплеєм, стильним оформленням і шикарними мініатюрами. Вона особливо сподобається фанатам міфів Ктулху.

Незбагненне Гра про приховану зраду, інтриги та параною

Гра переносить учасників у 1913 рік. Дії відбуваються на пароплаві «Атлантика», що прямує до американського Бостону. Посеред Атлантичного океану починає коїтися чортзна-що. У воді видніються темні обриси, що переслідують корабель, команді та пасажирам сняться кошмари, деякі поводяться дещо дивно, а хтось взагалі божеволіє. Через кілька днів у корабельній каплиці знаходять мертву пасажирку з розгорнутим ґримуаром і ритуальним знадіб’ям. Не встигаєте ви осмислити побачене, як те, що виринуло з глибин, уже намагається вдертися на борт!

Настільна гра «Незбагненне» - напівкооператив зі зрадниками. Деякі учасники грають за людей, що борються за виживання і намагаються врятувати корабель. Інші - за прихованих або відкритих зрадників, поплічників глибоководних, які прагнуть погубити корабель. Спочатку ніхто не знає, хто є хто. Якщо «Атлантика» прибуде до Бостону, гравці-люди здобудуть перемогу. Інакше перемагають зрадники - гібриди й культисти.

Перед початком партії гравці вибирають персонажів з унікальними характеристиками, беруть планшети героїв, фішки, стартові карти предметів, карти вмінь та інші зазначені компоненти. Учасники отримують таємні карти лояльності, що визначають їхні приховані ролі. Гравцям можуть дістатися карти лояльності людей, гібридів і культистів.

Перебіг гри

Учасники ходять по черзі. Хід активного гравця складається з 4 кроків:

  1. Отримання вмінь

Гравець бере такі карти умінь, які вказані на планшеті його героя. Якщо персонаж у лазареті, гравець бере тільки одну карту з зазначеного набору вмінь. Карти вмінь можна розігрувати під час свого або чужого ходу - після застосування ефекту карта вміння скидається.

  1. Виконання дій

Гравець виконує 2 будь-які дії:

  • Переміщення. Перемістити свого персонажа в будь-яку зону корабля, крім карцеру й лазарету.
  • Атака. Атакувати глибоководного в тій самій зоні. Щоб перемогти глибоководного й вилучити його з поля, треба викинути на гральній кістці 4 або більше.
  • Порятунок пасажира. Витратити дію, щоб повернути в запас жетон пасажира з тієї зони, де перебуває персонаж.
  • Властивість «Дія». Використати властивість «Дія» на карті, планшеті чи в зоні. Щоб скористатися властивістю зони, у ній не повинно бути глибоководних і/або відкритих зрадників.
  • Обмінятися. Дозволити гравцям обмінятися картами предметів.
  • Оголосити власну зраду. Гравець стає відкритим зрадником. Тепер він може атакувати гравців-людей, розігрувати карти зради, легко тікати з карцеру, блокувати «Дію» у тих зонах, де перебуває, а також робити інших гравців спільниками, передаючи їм картки лояльності «Гібрид».
  1. Розіграш міту

Гравець бере верхню карту з колоди міту й розігрує її:

  • Криза. Активний гравець, капітан або хранитель ґримуара вибирає один з двох варіантів подолання кризи. Гравці проходять перевірку вмінь. На карті міту вказується цільове значення і кілька вмінь. Це вміння підтримки. Незазначені вміння називаються завадами.

Спочатку викладають пару карт хаосу долілиць. Потім гравці за бажанням по черзі додають долілиць по кілька своїх карт умінь. Усі викладені карти перетасовуються, після чого сортуються на 2 стоси - уміння підтримки й завади. Значення на картах у стосах додаються, від суми підтримки віднімається сума завади. Якщо результат не менший за цільове значення, гравці успішно проходять перевірку. Залежно від результату вони застосовують ефекти успіху або провалу.

  • Активація монстрів. На карті міту зазначено, хто активується - глибоководні, Батько Даґон чи Мати Гідра. Вони переміщаються, атакують персонажів і пасажирів, пошкоджують корабель і додають нових монстрів.
  • Просування по треку. Гравець просуває жетон по треку подорожі і/або ритуалу.

Під час просування по треку подорожі, монстри переміщаються на 1 зону ближче до корми. У разі досягнення пункту «Прибуття», капітан вибирає одну з карт курсу, розігрує її та викладає в ряд біля ігрового поля. Потім повертає жетон на поділку «Початок» треку подорожі. Якщо сумарне значення викладених у ряд карт курсу - «12», гра закінчиться, коли жетон досягне пункту «Прибуття» наступного разу.

Якщо після просування по треку ритуалу, жетон досягає поділки «Закляття», глибоководні в палубних і водних зонах вилучаються з поля, Батько Даґон і Мати Гідра повертаються в Глибини, пасажири в палубних зонах гинуть, а персонажі потрапляють у лазарет. Потім жетон повертається на початкову поділку треку ритуалу.

  1. Скидання карт

Якщо у гравця більше ніж 10 карт умінь на руці, він скидає зайві.

На половині шляху, коли значення на картах курсу становлять 6 чи більше, усі гравці отримують ще по одній карті лояльності. Деякі гравці-люди можуть стати прибічниками глибоководних, якщо отримають карти «Гібрид».

Кінець гри

Гра закінчується, якщо:

  1. жетон на треку подорожі досягає поділки «Прибуття», а сума значень на картах курсу дорівнює 12 чи більша;
  2. на одному з лічильників закінчуються ресурси;
  3. на кораблі 6 чи більше невідремонтованих пошкоджень;
  4. у запасі не залишилося глибоководних, щоб виставити на поле.

Усі гравці відкривають свої карти лояльності. Якщо виконується 1-ша умова, перемагають гравці, що мають лише карти лояльності «Людина». Інакше перемагають гравці, у яких є принаймні одна карта лояльності «Гібрид».

Характеристики
ВікВід 14
ТематикаПригоди
Кількість гравцівВід 3 до 6
Мова виданняукраїнська
Гарантія14 днів

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре