Світи Ктулху (Cthulhu Realms) RU














- Наявність У наявності
- 30-45 хв
- 13+
- 2-4
- російська
Світи Ктулху (Cthulhu Realms): Культ цей ніколи не припиниться ...
Культ Ктулху не припиниться ... Він триватиме до тих пір, поки небесні світила не займуть потрібне положення, а таємні жерці розбудять владику світів, сплячого на дні Тихого океану, щоб підняти його і оживити його послушників, а разом з ними - його влада і велич . Ви відразу зрозумієте, як тільки це станеться, бо люди стануть несамовитими і вільними, перестану розрізняти грань між добром і злом, відкинуть мораль і закони, втратять розум.Переступивши за грань, насолоджуючись панівним безладом і хаосом, люди будуть божеволіти і кричати, руйнувати, вбивати і веселитися, упиваючись своєю всеунічтожающей свободою.
Світи Ктулху: занурився в безодню, може повстати
Світи Ктулху (Cthulhu Realms) - захоплююча колодосторітельная гра, де учасники - культісти Ктулху, а їх мета - довести свою відданість і вірність владиці світів. Розраховуючи на свої сили і, в окремих випадках, на допомогу Старійшин, орудуючи всевладними артефактами і вирушаючи в місця сили, буде непросто звести з розуму всіх суперників і при цьому не втратити розуму самому.На початку партії гравцям дістається за стартовою колоді, що складається з шести послідовників Ктулху (здатних наділити вас силою), двох громив (які можуть позбавити суперника одного показника розуму) і двох адептів культу (здатних як відібрати силу, так і відновити її). Всі інші карти складаються в загальну колоду, тасуються, а після вибирається п'ять карт - ринок, на якому учасники будуть купувати нових персонажів в свій хід.
Учасники ходять по черзі, в свій хід активний гравець тягне карти з особистої колоди і грає їх, отримує або втрачає силу, і позбавляє суперників показників розуму. Коли колода гравця закінчується, він тасує скинуті карти і так утворює нову колоду, за рахунок чого отримує нові карти і можливості.
Крім карт персонажів, вам може дістатися карти локації - особливого місця сили, яке, крім основних бонусів, дозволяє сховатися від атак супротивників і зберегти свій розум. Так, перш ніж дістатися до вас, супернику знадобиться «звести з розуму» локацію і, якщо вистачить сил, переключитися на вас. Партія гри Світи Ктулху (Cthulhu Realms) триватиме до тих пір, поки не залишиться один єдиний учасник, що зберіг свій розум і не піддався божевілля.
Світи Ктулху: перемогти і не зійти з розуму
Дана гра вважається тематичної версією популярної настільної гри Зоряні імперії (Star realms), різниця лише в тому, що тепер в партії може брати участь чотири гравці, в іншому ж ігровий процес і механіка багато в чому перегукуються між собою.Раз зігравши партію в гостях у друзів, вам тут же захочеться і собі купити гру Світи Ктулху (Cthulhu Realms), адже в ній об'єдналося буквально все необхідне для гарної настільної гри: наявність сюжету, притягальний сеттинг, увага до деталей, захоплюючий ігровий процес і, що важливо, чудове оформлення і якість компонентів, а також зручний і компактний органайзер для останніх. До всього не вистачає лише захоплюються грою учасників, швидше за заповнюйте цю прогалину!
Характеристики | |
Вік | Від 13 |
Тематика | Пригоди |
Кількість гравців | Від 2 до 4 |
Мова видання | російська |
Гарантія | 14 днів |