Меню
Кошик

S.Y.N.C. Discovery UA

S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
S.Y.N.C. Discovery UA
950 грн.
  • Наявність У наявності
  • S.Y.N.C. Discovery
  • 10-30
  • 8+
  • 2-5
  • українська

Дії гри відбуваються в майбутньому. Люди винайшли суперкомп'ютер S.Y.N.C. (Synchronizing Neuro-Connector), і тепер відправляють відомих історичних або вигаданих персонажів у віддалені куточки всесвіту. У грі «S.Y.N.C. Discovery» учасники стають вченими, які керують цим суперкомп'ютером. Вони повинні здійснити п'ять успішних синхронізацій і телепортувати фантомів у нові світи.

Настільна гра «S.Y.N.C. Discovery» - це кооперативний філлер на асоціації. Гра складається з раундів. У кожному раунді гравці вибирають одного члена космічної експедиції.

Перебіг гри

Перед початком гри з колоди фантомів відкривається 3 карти. Учасники отримують синхронізатори і по 5 випадкових ключ-карт з колоди. Ці карти вони тримають на руках, нікому не показуючи. З колоди відкривається ще 1 ключ-карта.

  1. Додавання ключ-карт

Гравці по черзі додають у ряд на столі 1 ключ-карту з руки.

  1. Вибір фантома

Подивившись на викладені ключ-карти, гравці таємно вибирають підхожого для цих карт фантома, виставляючи номера на своїх синхронізаторах. Із зовнішнього боку синхронізаторів знаходиться індикатор настрою, за допомогою якого можна показати іншим гравцям свою ступінь впевненості.

  1. Результат голосування

Коли всі будуть готові, гравці показують вибрані на синхронізаторах номера.

Якщо всі вибрали того самого фантома, учасники отримують його карту. На місце цього фантома викладається нова карта з колоди. В іншому випадку гравцям зараховується поразка. Одну карту фантома в ряду слід замінити новою.

Викладені на столі ключ-карти скидаються. Гравці можуть скинути будь-яку кількість ключ-карт з руки й добрати нові, щоб на руці було 5 ключ-карт.

Партія триває доти, доки гравці не зберуть 5 карт фантомів (це перемога) або поки не проваляться в п'ятий раз.

Характеристики
ВікВід 8 років
ТематикаПригоди
Кількість гравцівВід 2 до 5
Мова виданняукраїнська
Гарантія14 днів

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре