Меню
Кошик

Жах Аркхема. Третя редакція RU

Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Немає у наявності
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
Жах Аркхема. Третя редакція RU
1990 грн.
  • Наявність Немає у наявності
  • Arkham Horror Third Edition
  • 120-180
  • 14+
  • 1-6
  • російська

ПРОБУДЖЕННЯ ДРЕВНІХ

Дії гри відбуваються в 1926 році, в розпал Ревучих двадцятих. У прокурених підпільних спікізі до ранку грає джаз, втрачене покоління танцює на танцполі з дамочками-флепперами, а гангстери, нувориші і виробники спиртного хльостають за столиками заборонений алкоголь. Тим часом десь поруч проводяться окультні ритуали, і великі інопланетні Стародавні вже ворушаться уві сні, і тьма, яка чорніша ночі, поступово наповзає на багатостраждальний Аркхем. Учасникам гри пропонується стати детективами і перешкодити Древнім остаточно прокинутися, переступити через поріг між світами і станцювати свінг в цій дірі.

Базова гра містить чотири сценарії, в яких сищики поборються з Азатотом, Хастуром, Шуб-Ніггуратом і, зрозуміло, Ктулху, попутно збираючи докази, закриваючи врата й знищуючи різних монстрів. На відміну від попередньої версії гри зі статичним полем, в третьому «Жаху Аркхема» використовується вже модульне поле, яке дозволяє задавати різні конфігурації тайлів і проходів в залежності від обраного сценарію. У кожному сценарії гравці також формують колоду монстрів і кладуть в мішок зазначені жетони Міфу, які замінять в даній грі звичні карти Міфу.

 

ІГРОВИЙ ПРОЦЕС

Ігровий раунд складається з чотирьох фаз - дій, монстрів, зустрічі та Міфу.

  • У фазу дій кожен гравець може виконати дві дії: переміститися на відстань до двох локацій/переходів (або далі, заплативши кілька доларів за транспорт), отримати один долар, отримати жетон фокуса, атакувати монстра, ухилитися від монстра, прибрати жетони жаху, знайти доказ в локації, обмінятися чимось з іншим сищиком або вчинити дію на карті.
  • У фазу монстрів вороги пересуваються і наносять шкоду згідно з інструкціями на своїх картах.
  • У фазу контактів герої в локаціях/переходах без монстрів беруть карти відповідних контактів.
  • У фазу Міфу гравці по черзі витягають з мішечка жетони Міфу і застосовують їх ефекти - додають на поле докази, жетони жаху, монстрів і т.д.

Гікач мусить зауважити, що мета сценарію покрита таємницею, як і в «Древньому жаху». Розміщуючи докази на відкритих картах архіву, сищики рухають сюжет в позитивному напрямку. Якщо гравці не встигають, вони активують негативний ефект карти архіву.

 

Характеристики
ВікВід 14
ТематикаПригоди
Кількість гравцівВід 1 до 6
Мова виданняросійська
Гарантія14 днів

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре