Меню
Кошик

Лісовий затишок (Creature Comforts) UA

Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Новинка Передзамовлення
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
Лісовий затишок (Creature Comforts) UA
1395 грн.
  • Наявність Передзамовлення
  • Creature Comforts
  • 45-60
  • 8+
  • 1-5
  • українська

Мальовнича сімейна гра про приготування звіряток до зими. 

Дії гри відбуваються в селі Кленова Долина. Це воістину райське, благодатне місце... Але зима близько, і місцевим звірятам пора вже подумати про те, як зробити зимівлю максимально комфортною. Родинам лісових мешканців варто попрацювати, щоб приготувати свої барлоги до холодів, натаскати всього необхідного, накупити купу різноманітних речей або змайструвати їх власноруч. На щастя, поки доступні і ринок, і майстерня, і совине гніздо.

Перед початком партії на ігрове поле викладаються диск річки й плитка пригірка. З карт долини формуються 2 стоси - лісу й лугу. У кожному стосі зверху будуть весняні карти, під ними літні, а найнижче - осінні. 4 верхні карти з колоди зручностей розміщуються в совиному гнізді. Верхні карти з колоди поліпшень розміщуються на комірках драбини. Гравці отримують планшети домівок, фішки робітників і котеджів, а також кубики родини вибраного кольору. Кожен бере 3 випадкові карти з колоди зручностей, 2 залишає собі, а 1 - скидає.

Перебіг гри

Партія триває 8 раундів-місяців. Кожен раунд складається з таких фаз:

  1. Новий мандрівник

З колоди мандрівників у готелі відкривається нова карта.

  1. Кубики родини

Кожен гравець кидає пару кубиків своєї родини й кладе в комірки домівки, не змінюючи випалих значень.

  1. Розміщення

Гравці одночасно розміщують своїх робітників у локаціях. В одній локації може перебувати будь-яка кількість робітників різних гравців. Гравець не може розмістити в локації більше 1 свого робітника.

  1. Кубики села

Перший гравець (рання пташка) кидає 4 кубики села й кладе їх на пригірок, не змінюючи випалих значень.

  1. Ходи гравців

Гравці ходять по черзі, починаючи з першого гравця і далі за годинниковою стрілкою. Активний гравець додає 2 свої кубики родини до кубиків села на пригірку. Усі ці кубики гравець може розміщувати в локаціях зі своїми робітниками. Витрачаючи жетони досвіду, гравець може модифікувати значення на кубиках: +/- 1 за кожен такий жетон (значення на кубиках не змінюються, жетони досвіду просто кладуться поруч).

Потім гравець активує локації з розміщеними кубиками. Після активації він повертає робітників і кубики родини на свій планшет. За кожного повернутого неактивованого робітника гравець отримує 1 жетон досвіду.

Гравець може змайструвати скільки завгодно карт зручностей з руки, витративши вказані на картах ресурси. Після цього він кладе карти зручностей біля свого планшета домівки.

Наприкінці ходу гравець повертає на пригірок усі кубики села, не змінюючи їхніх значень. Якщо у гравця на руці більше ніж 3 карти зручностей, він повинен скинути зайві.

  1. Кінець місяця

Активуються вміння мандрівника в готелі, після чого його карта скидається. Скидаються верхні карти зі стосів лісу й лугу. Диск річки повертається на 1 секцію за годинниковою стрілкою. Зсуваються карти зручностей в совиному гнізді й карти поліпшень на драбині в майстерні, крайні карти скидаються, з колод додаються нові. Ранньою пташкою стає наступний гравець за годинниковою стрілкою.

Локації на полі

  • Долина. Виконавши умови розміщення кубиків у лісових і лугових локаціях, можна отримати дерево, фрукти, гриби, зерно, пряжу, монети і/або казки.
  • Річка. Виконавши умови розміщення кубиків на секціях диска, можна отримати камені і/або монети.
  • Совине гніздо. Можна отримати карти зручностей.
  • Майстерня. Значення на кубиках визначають, до якого поліпшення на драбині можна дістатися. Можна побудувати поліпшення в майстерні, витративши необхідні ресурси. На карту поліпшення ставиться котедж з планшета. Звичайні поліпшення кладуться поруч з планшетом, а поліпшення-галявини - над ігровим полем.
  • Готель. Можна отримати бонуси мандрівника в залежності від значення на кубику.
  • Ринок. Можна обміняти товари, товари на монети й навпаки.
  • Галявини. Сюди не виставляють робітників. Можна отримати нагороди, розмістивши тут кубики родини. Власник поліпшення-галявини теж отримує якусь нагороду.

Кінець гри

Партія закінчується після 8-го місяця. Гравці отримують можливість змайструвати зручності з карт на руці.

Учасники отримують очки за:

  • Карти зручностей біля планшетів. На картах зручностей указуються очки або спосіб отримання додаткових очок;
  • Карти поліпшень. На картах поліпшень указуються очки або спосіб отримання додаткових очок;
  • Комірки планшетів без фішок котеджів;
  • Залишкові ресурси. По 2 очки за кожен жетон казки, по 1 очку за кожну монету та по 1 очку за кожен набір з трьох товарів.

Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.

Характеристики
ВікВід 8 років
ТематикаПригоди
Кількість гравцівВід 1 до 5
Мова виданняукраїнська
Гарантія14 днів

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре