Меню
Кошик

Коса (Scythe, Серп) UA

Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Немає у наявності
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
Коса (Scythe, Серп) UA
2920 грн.
  • Наявність Немає у наявності
  • Scythe
  • 90-115
  • 14+
  • 1-6
  • UA

Альтернативна історія початку 20-го століття. Час заворушень у Європі 1920-х років. Прах першої великої війни все ще темніє на снігу. Капіталістичне місто-держава, відоме просто як «Фабрика», що розпалювало війну важкоброньованими мехами, закрило свої двері для всіх, і цим ще більше почало привертати увагу кількох сусідніх країн.image - 0

Коса — це гра про створення свого власного механізму гри, дія якої відбувається в період альтернативної історії 1920-х років. Це час сільського господарства і війни, розбитих сердець і іржавих шестерень, інновацій та доблесті. У Косі кожен гравець представляє персонажа однієї з п’яти фракцій Східної Європи, які намагаються заробити на своє фінансове становище та заявити права своєї фракції на землі навколо таємничої Фабрики. Гравці завойовують територію, наймають нових рекрутів, збирають ресурси, залучають жителів селищ, будують споруди та активують жахливих мехів.

Кожен гравець починає гру з різними ресурсами (силою, капіталом, бойовою потужністю й популярністю), різним стартовим місцем розташування та прихованою метою. Стартові позиції спеціально відкалібровані так, щоби внести свій внесок в унікальність кожної фракції й асиметричний характер гри (кожна фракція завжди починає з одного й того ж місця).image - 1

Коса дає гравцям практично повний контроль над своєю долею. Крім індивідуальної карти прихованої мети кожного гравця, єдиними елементами удачі або мінливості є карти «зустрічей», які гравці будуть витягати, коли вони взаємодіють із громадянами недавно досліджених земель. Кожна карта зіткнення надає гравцеві кілька варіантів, дозволяючи їм зробити свій вибір. Бій також визначається вибором, а не вдачею або випадковістю.

Коса використовує оптимізований механізм вибору дій (без раундів або фаз), щоб ігровий процес тривав у швидкому темпі та скорочувався час простою між ходами. Хоча між гравцями, які його шукають, існує безліч прямих конфліктів, виключення гравця з гри відсутній.

Кожна частина механіки Коси пов’язана з налагодженням свого внутрішнього механізму. Гравці можуть покращувати дії, щоби стати більш ефективними, будувати структури, поліпшують їхнє становище на мапі, залучати нових рекрутів для поліпшення здібностей персонажів, активувати мехів, щоб утримувати супротивників від вторгнення, і розширювати свої границі, щоб виробляти більше типів ресурсів. Ці аспекти створення движка створюють відчуття імпульсу і прогресу протягом усієї гри. Порядок, у якому гравці покращують свій движок, додає унікальності кожній грі, навіть якщо ви граєте за одну фракцію кілька разів.

Характеристики
ВікВід 14
ТематикаВаргейм
Кількість гравцівВід 1 до 6
Мова виданняукраїнська

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре



1 книжка базових правил
1 книжка правил Автоми
1 довідник
1 лист досягнень
1 ігрове поле
5 двошарових планшетів гравців
80 дерев’яних маркерів ресурсів
80 картонних монет
12 картонних жетонів накопичення
12 картонних жетонів пригод
6 плиток бонусів споруд
42 карти бою
23 карти цілей
28 карт пригод
12 карт Фабрики
2 диски сили
5 карт переправи
5 карт-пам’яток
31 карта Автоми
20 фігурок мехів
5 фігурок героїв
5 планшетів націй
5 дерев’яних фішок дій
5 дерев’яних фішок популярності
5 дерев’яних фішок сили
30 дерев’яних фішок зірок
20 дерев’яних фішок споруд
20 дерев’яних фішок рекрутів
40 дерев’яних фігурок робітників 30 дерев’яних кубиків технологій