Меню
Кошик

Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA

Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA
Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA
Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA
Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA
Новинка Передзамовлення
Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA
Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA
Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA
Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA
Стежки Тукани (Trails of Tucana) UA
650 грн.
  • Наявність Передзамовлення
  • Trails of Tucana
  • 15-30
  • 8+
  • 1-8
  • українська

Швидка пригодницька гра з механікою «відкрий і намалюй» («Flip and Write»).  Цей красивий малювальний філлер ідеально підійде для цікавого дозвілля членів родини або друзів.

У грі «Стежки Тукани» кожен гравець отримує мапу тропічного острова, на якій позначені села, пам’ятки й різні типи місцевості. Щоходу мер відкриває дві випадкові карти місцевості. Кожен гравець шукає на своїй мапі відповідні клітинки й малює між ними стежку. Якщо ця стежка з'єднує села та пам'ятки, гравець здобуває очки. Гра триває кілька раундів, перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.

На початку партії гравці вибирають острів, на якому малюватимуть стежки – Малу Тукану (гра триває 2 раунди) або Велику Тукану (гра триває 3 раунди). Вони призначають мера – гравця, який відкриватиме карти протягом гри. Мер перетасовує карти місцевості й кладе колоду перед собою. 

Потім він бере випадкову карту сценарію й оголошує літери на ній. Усі гравці, починаючи з мера, записують ці літери біля своїх сіл на мапах за годинниковою стрілкою в оголошеному мером порядку. Щоб у гравців були різні мапи, мер починає записувати літери зі свого першого села, другий гравець – із другого села, третій – із третього і т.д. Зрештою мер викладає сині бонусні карти. Також гравці можуть використати 1 або 2 червоні бонусні карти, які дають бонусні очки гравцеві, що першим з’єднає зображені пам’ятки.

Перебіг гри

Щоразу мер відкриває дві верхні карти з колоди й оголошує зображені на них місцевості – пустелі, ліси, гори, водойми або універсальні. Усі гравці з’єднують стежками центри двох суміжних клітинок, які відповідають оголошеним місцевостям. Якщо оголошена універсальна місцевість, можна вибрати будь-яку місцевість.

Потім мер відкриває наступну пару карт. Усі гравці малюють стежки. Раунд закінчується, коли в колоді лишається тільки 1 карта.

  • З’єднати пам’ятку з селом

З’єднавши пам’ятку (обеліск, книгу, тукана, біґфута чи морського монстра) з будь-яким із десяти сіл, гравець обводить ліву комірку біля цієї пам’ятки в секції очок за пам’ятки. З’єднавши другу таку пам’ятку з будь-яким селом, гравець обводить праву комірку біля цієї пам’ятки й негайно (у цей же хід) малює одну додаткову стежку між будь-якими двома суміжними клітинками.

  • З’єднати пари сіл

З’єднавши стежкою два села з однаковими літерами (пара сіл), гравець обводить комірку біля цієї літери в секції очок за села. Здобути очки за кожну пару сіл гравець може тільки один раз за партію.

Сині бонусні карти. Той, хто першим з'єднав пару сіл, здобуває бонусні очки, указані на бонусній карті цієї літери. Запишіть здобуті очки в порожню комірку секції бонусних очок, потім скиньте бонусну карту.

Кінець раунду

Раунд завершується, коли в колоді залишиться тільки одна карта. Останню карту не викладають. Кожен гравець підсумовує обведені очки за пам’ятки й записує суму в першу комірку (з позначкою «I») у секції підсумкового результату. 

Потім усі карти місцевості перетасовують (разом з позосталою картою). Починається другий раунд. Після другого раунду гравці ще раз підсумовують обведені очки за пам’ятки й записують суми в другу комірку (з позначкою «ІІ») у секції підсумкового результату

Кінець гри

Гра закінчується після другого раунду. Гравці підсумовують усі свої очки й записують суми в секції підсумкового результату.

Сума очок за пам’ятки (за обидва раунди)
+ Сума очок за села
+ Сума бонусних очок
= Підсумковий результат

Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.


 

Характеристики
ВікВід 8 років
ТематикаПригоди
Кількість гравцівВід 1 до 8
Мова виданняукраїнська
Гарантія14 днів

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре