Меню
Кошик

Пройдисвіти Кведлінбурга UA

Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
Пройдисвіти Кведлінбурга UA
1175 грн.
  • Наявність У наявності
  • Quacks of Quedlinburg
  • 40-90
  • 10+
  • 2-4
  • українська

«Пройдисвіти Кведлінбурга» гра: алхімічний бег-білдинг з механікою перевірки удачі

Учасникам гри пропонується стати шарлатанами-знахарями на ярмарку в середньовічному Кведлінбурзі. Протягом дев'яти днів-раундів вони будуть варити цілющі зілля і збувати їх стражденним. Гравець з найбільшою кількістю переможних очок стане головним шарлатаном знахарем Кведлінбурга.

У грі «Пройдисвіти Кведлінбурга» використовуються механіки побудови мішечка («bag building») і перевірки удачі («push your luck»). Перед початком партії на стіл завжди викладаються помаранчеві і чорні книги рецептів. Далі гравці вибирають набір книг з однаковими номерами на закладках. Зелена, синя і червона книги викладаються відразу, жовта відкладається до другого раунду, а фіолетова - до третього.

Кожен учасник отримує планшет-котел (фішка-крапля ставиться на нульову поділку), розміщує посудину повною стороною і відправляє фішку щура в миску. Зліва від котла кладеться рубін. У мішечок кидаються стартові жетони інгредієнтів. Можна починати!

 

Як грати в «Пройдисвітів»?

Партія триває рівно 9 раундів. На початку кожного раунду перший гравець відкриває і зачитує карту передбачення. Ефект карти передбачення поширюється на всіх гравців. З другого раунду можна буде кидати в котел щурячі хвости, щоб перемістити фішку щура і збільшити обсяг зілля. Фішка щура просувається на стільки поділів, на скільки гравець відстає від лідера на треку переможних очок.

У фазі зілляваріння всі учасники одночасно варять зілля. Гравець витягує з мішечка випадковий жетон інгредієнта і розміщує його на спіральному треку котла слідом за краплею, щуром або останнім викладеним жетоном. Цінність жетона визначає відстань від попереднього жетона / фішки: 1 - наступний розподіл, 2 - через одне і т.д.

Властивості синіх, червоних і жовтих жетонів спрацьовують одразу. Вони вказані в відповідних книгах рецептів.

Є ризик, що зілля вибухне. Це відбувається, коли сума значень витягнутих білих жетонів стає більше 7. Гравці з зіллям що вибухнуло вибувають до кінця раунду, не беруть участі в боротьбі за бонусний кубик і позбавляються або грошей, або переможних очок за підсумками раунду. Щоб цього не сталося, потрібно вміти зупинитися раніше. Не бажаючи більше випробовувати удачу, гравець пасує і відкладає мішечок.

Посудина дозволяє повернути останній витягнутий білий жетон в мішечок, якщо той не привів до вибуху. Після цього посудина перевертається порожньою стороною вгору.

 

Оцінка зілля

Проходить в шість етапів:

  1. Гравець, що добрався далі по спіралі котла, кидає бонусний кубик. Це може бути лише гравець, чиє зілля не вибухнуло. Бонус залежить від результату який випав на кубику: переможні очки, рубін, оранжевий жетон інгредієнта або просування краплі на одну поділку.
  2. Гравці з чорними, зеленими і ліловими жетонами інгредієнтів в котлі застосовують їх властивості та отримують нагороди згідно книжечок.
  3. Гравці отримують рубіни, зазначені на пройдених розподілах.
  4. Гравці отримують переможні очки, зазначені на підсумковому розподілі (наступне за останнім досягнутим). Досягнувши останнього, 33-го поділу спіралі котла, гравець отримує 15 переможних очок, 35 монет на покупку інгредієнтів, а також кидає бонусний кубик.
  5. Гравці купують по одному або по два жетони різних кольорів. На покупку виділяється стільки монет, як і цінність підсумкового розподілу. Вартість жетонів інгредієнтів вказана в книгах рецептів.
  6. За кожну пару витрачених рубінів фішка краплі просувається на одну поділку. Ще за 2 рубіна можна наповнити посудину, перевернувши її жетон.

 

Кінець раунду і кінець гри

Щури повертаються в миски. Всі куплені жетони, всі жетони інгредієнтів з котла і відкладені жетони відправляються в мішечок. Першим гравцем стає наступний учасник за годинниковою стрілкою. Починається новий раунд.

Партія закінчується після дев'ятого раунду. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок



Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре