Меню
Кошик

Селестія (Celestia) UA

За легендою, небесну країну Селестію шукав Лемюель Гуллівер, але так і не знайшов. А ось автору даної гри, Аарону Вайсблюму, це вдалося: він відтворив прекрасну Селестію разом з її дивовижними островами і містами, літаючими, високо в небі. Учасникам гри залишається лише зайняти місця на борту корабля, що літає і відправитися на пошуки скарбів.  Гравці повинні бути готові до різних труднощів - туманів і бурь, нападів птахів і піратів. Але сміливі НЕ будуть боятись, а ризикові будуть пити шампанське.

Овальні тайли міст викладаються по зростанню номерів. На початку гри повітряний корабель з фішками мандрівників ставиться на тайл першого міста. Гравці отримують стартові карти, визначають капітана і починають свою подорож. Гра ділиться на раунди. У кожному раунді капітан корабля кидає стільки кубиків, скільки вказано на тайлі наступного міста.

На всіх гранях кубиків, крім порожньої, зображені перешкоди. Щоб подолати їх, капітан повинен використовувати карти. Якщо випав туман, капітану потрібно скинути карту компаса. Від блискавки врятує громовідвід, хижих птахів можна відігнати звуком клаксона, а проти піратів розіграти карту гармати. Карта «турбо» дозволяє проігнорувати будь-яку небезпеку на кубику.

Пасажири корабля дивляться на грані, які випали і по черзі вирішують, сходять вони або залишаються з капітаном. Вирішивши залишити корабель, гравець отримує карту скарби поточного міста.

  • Якщо капітан скидає необхідні карти спорядження, він переміщує корабель в наступне місто. Починається новий раунд. Новим капітаном стає наступний гравець за годинниковою стрілкою. Зрозуміло, з тих, хто залишився на борту.
  • Якщо у капітана немає необхідних карт, корабель зазнає аварії. В такому випадку корабель переміщається в найперший місто. Новий раунд починається там. Всі гравці - які зазнали катастрофи і які раніше зійшли - розміщують свої фішки на палубі корабля. Новим капітаном стає наступний гравець.

Карти сили дозволяють висадити пасажира з корабля, зістрибнути з корабля вже під час польоту або перекинути кубики. Є і карта "Важкого удару", яка змушує капітана перекинути кубики з білими гранями. Карта скарбів «Магічна підзорна труба» переміщує корабель в наступне місто, ігноруючи всі перешкоди. На картах скарбів зазначено, скільки очок вони приносять.

 


Гра триває до тих пір, поки один з мандрівників не набере п'ятдесят або більше переможних очок. Новий раунд не починається. Гравці рахують очки. Перемагає той, хто нарахує більше.

Характеристики
ВікВід 8 років
ТематикаПригоди
Кількість гравцівВід 2 до 6
Мова виданняукраїнська

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре