Меню
Кошик

Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA

Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Хіт продаж
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети (The Crew) UA
475 грн.
  • Наявність У наявності
  • The Crew
  • 5-30
  • 10+
  • 2-5
  • українська

Екіпаж: Пошуки дев'ятої планети - кооперативна гра для згуртованої команди, для сім'ї чи дружньої компанії. Щоб успішно пройти всі місії, гравці повинні відчувати, розуміти логіку й передбачати дії партнерів. Гра налагоджує обстановку, зближує учасників і розвиває навички командної роботи набагато ефективніше, ніж заходи тімбілдингу.


У 2006 році Міжнародний астрономічний союз позбавив Плутон статусу планети Сонячної системи. Відтоді Плутон, який утричі менший за Місяць, вважається карликовою планетою, найбільшим об'єктом поясу Койпера.

За кілька років на основі даних, переданих космічними зондами, виникла теорія, що на краю Сонячної системи все одно знаходиться величезне небесне тіло. Для перевірки цієї гіпотези до поясу Койпера відправляється наукова експедиція. Ставши членами екіпажу космічного корабля, учасники гри спробують відкрити дев'яту планету. Дивовижна космічна пригода починається прямо зараз!

Перебіг гри

Гравцям пропонується кампанія, що складається з 50 різноманітних місій. У кожній місії свої переможні умови. Місії можна проходити послідовно або в будь-якому порядку.

Щоб пройти місію, гравці повинні виграти певні взятки. Взятки беруться за стандартними картяними правилами. Треба грати карти в масть, якщо немає - будь-яку карту або козир. Найстарша карта масті виграє взятку. Якщо були зіграні козирі - тоді виграє козирна карта найбільшого номіналу.

В «Екіпажі» п'ять мастей - рожева, синя, жовта, зелена й козирі-ракети. На початку партії великі гральні карти перетасовуються й роздаються гравцям порівну.

  1. Розподіл завдань

Гравці перетасовують колоду маленьких карт завдань і кладуть поруч жетони завдань. Із колоди відкривається вказане в місії число карт завдань. Гравець, який отримав «4» ракети, стає командиром місії. Він першим вибирає карту завдання. Далі гравці вибирають по одному завданню за годинниковою стрілкою, поки не розберуть їх всі. У гравців не завжди буде однакова кількість карт завдань.

Жетони завдань додають додаткові умови, встановлюючи порядок виконання завдань. Порушення цього порядку призводить до провалу місії.

Щоб виконати завдання, треба виграти взятку з відповідною картою. Однією взяткою можна виконати кілька завдань.

  1. Передача повідомлень

Гравцям забороняється говорити про наявні на руках карти. Вони можуть ділитися інформацією лише за допомогою жетонів радіозв'язку. За одну місію кожен гравець може передати лише одне повідомлення. Повідомлення можна передати після отримання карт завдань чи перед розіграшем чергової взятки.

Якщо гравець бажає передати повідомлення, він розміщує перед собою кольорову карту (не ракету), а на неї викладає жетон радіозв'язку.

  • Якщо жетон кладеться вгорі карти, значить, це найстарша карта такої масті;
  • Якщо посередині - єдина карта такої масті;
  • Якщо внизу - наймолодша карта такої масті.

Вибрану для повідомлення карту потім можна використовувати під час розіграшу взятки.

  1. Розіграш взятки

Щораунду гравці по черзі, за годинниковою стрілкою, викладають по одній карті.

  • Першим завжди ходить командир - гравець, який отримав «4» ракети.
  • Інші гравці грають карти в масть. Якщо карти заданої масті немає, тоді викладається карта будь-якої масті або карта ракети.
  • Виграє найстарша карта заданої масті. Якщо гралися ракети - тоді найстарша карта ракети.

Щоб пройти місію, усі гравці повинні виконати свої завдання, тобто виграти взятки з відповідними картами. Якщо в когось не вийшло, якщо взятка з потрібною картою дістається іншому гравцеві, вся команда програє.

Характеристики
ВікВід 10 років
ТематикаКарткові
Кількість гравцівВід 2 до 5
Мова виданняукраїнська
Гарантія14 днів

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре