Меню
Кошик

Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA

Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA
Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA
Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA
Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA
Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA
Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA
Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA
Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA
Відважні. Нормандія (Undaunted: Normandy) UA
900 грн.
  • Наявність У наявності
  • Undaunted: Normandy
  • 45-60
  • 14+
  • 2
  • українська

Хітова воєнна стратегія про протистояння американських і німецьких армій в останні роки Другої світової війни. Настільна гра «Undaunted: Normandy» була розроблена в 2019 році Девідом Томпсоном і Тревором Бенджаміном

Швидкий колодобудівний варгейм

У 1944 році союзники висадилися в Нормандії, відкривши тим самим другий фронт в Європі. У дуельному колодобудівному варгемі «Відважні. Нормандія» один гравець зіграє за американців, а інший - за німців. Гравцям пропонується 12 унікальних сценаріїв з асиметричними цілями.

Гра реалізована на картковому движку. Використовуючи карти, гравці віддають накази, викликають підкріплення і визначають ініціативу. Бойові втрати - це теж карти. Завдаючи пошкодження ворогу, нападник руйнує колоду противника.

 

Перебіг гри

На початку кожного раунду гравці добирають по 4 карти з колоди. Вони визначають ініціативу, вибравши по одній карті. Гравець з більшим значенням на карті отримує жетон ініціативи, що дозволяє ходити першим. Вибрані карти потім скидаються.

Гравці по черзі грають карти з руки. У свій хід гравець може або розіграти одну з дій, або відправити карту в запас.

Дії:

  • Переміщення. Жетон загону переміщається на вказану на карті відстань. Під час пересування розвідники розвідують територію, залишаючи жетони біноклів. Стрілки, кулеметники і міномети переміщаються тільки по розвіданій місцевості. Помічник сержанта дає загону +1 до переміщення. Снайпер може потрапити на будь-який квадрат.
  • Підтримка. Можна додати карти із запасу в свій скид. Або добрати кілька карт з колоди на руку. Або взяти квадрат під свій контроль. Або перемістити жетон цілі. Або змусити противника взяти карту «Туман війни».
  • Атака. Вибирається ціль. Значення захисту - це показник захисту юніта + відстань + бонус укриття. Нападник кидає вказану на карті кількість кубиків. Якщо хоч на одному випало значення, що більше або дорівнює значенню захисту, атака проходить успішно («0» - це теж успіх). Противник прибирає карту відповідного загону - з руки, зі скиду або зі своєї колоди. Якщо карти вже немає, з поля забирається жетон атакованого загону.

 

Переможні умови

У вибраному сценарії вказуються цілі гравців. У сторін асиметричні переможні умови. Зазвичай треба захопити й утримати певні квадрати, що дають переможні очки. Якщо якийсь гравець досягає поставленої мети, гра відразу ж закінчується його перемогою. Також гравець перемагає, якщо він знищує останній бойовий жетон опонента.



Характеристики
ВікВід 14
ТематикаВійськові
Кількість гравців2
Мова виданняукраїнська
Гарантія14 днів

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре